Symetri Support

Symetri support – vi håndterer alle forespørslene dine

Hva får du med Symetris supportavtale?

Hver eneste investering et selskap gjør, er viktig. Derfor er det også viktig at vi som leverandør tilbyr kundestøtte og er tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Vi tilbyr:

  • Tre servicenivåer:  Gull, Sølv, og Bronse med garanterte responstider.

  • Teknisk ekspertise på lokale språk (dansk, finsk, norsk, svensk og engelsk).

  • Andre typer support  på forespørsel, for eksempel support på stedet.

Symetri Support hjelper bedrifter og personer å jobbe smartere

"Symetri vil alltid være selskapet jeg tenker på når fremtidige situasjoner oppstår og vi trenger hjelp. Jeg har ikke ett negativt ord å si om dere. Dere har alltid hjulpet meg på veien og dere skal vite at jeg setter stor pris på innsatsen dere har gjort for å løse de utfordringene som har dukket opp. Og videre har dere lært meg hvordan jeg kan fikse dette selv i fremtiden. Dere har vært fantastiske! Stå på."
Adam Lester, Systems Manager
"Med support får man rask hjelp, på telefon eller e-post, når man står fast og ikke kommer videre på egen hånd. Tid er penger. Ved mer utfordrende problemer kan man bestille en unik, teknologisk gjennomgang, som resulterer i spesifikke retningslinjer for simulering. Dette er svært verdifullt, for da vet man at man simulerer produktene sine på en optimal måte. Symetri har en fantastisk målbevissthet når de skal løse et problem."
Johan Gyllenberg, Ekovent AB
"På en skala fra én til ti gir jeg Symetri Support en sterk ellever. Jeg får alltid hjelp når jeg trenger det, og supporten jeg får, gir maksimal utnyttelse av produktene vi bruker, samtidig som det hjelper meg å spare tid i arbeidet. Jeg kan absolutt anbefale Symetri support til alle som ikke bruker det i dag!"
Håkan Bälter, Scanmast AB

Hvordan komme i kontakt med Symetri support som eksisterende kunde?

  1. Send oss en e-post på support@symetri.no
  2. Ring oss på supporttelefonen 810 68 010
  3. Support åpningstid er 08:00 - 16:00 mandag til fredag
  4. En ny kundeportal er under oppbygging. Mer informasjon kommer første halvår 2024.

Opprett kontakt med Symetri support

Klikk for å åpne TeamViewer

TeamViewer

Ønsker du mer informasjon, kan du kontakte:

Åke Bø

Åke Bø

Norway Product Design & Lifecycle
Per Ole Otterness

Per Ole Otterness

Norway Director AEC Norway