Administrer forretningsinformasjon og bli mer effektiv i det tekniske arbeidet.
En Lean PLM-løsning kan heve kvaliteten på produktinformasjonen markant og vise seg svært nyttig i hele produksjons- og leveringskjeden. Lean PM fra Symetri fokuserer på kontroll med konstruksjonsdata og muliggjør samarbeid mellom teknisk team og prosessledelsen for å sikre at produktinformasjonen holder høy kvalitet og kan brukes effektivt i forretningsprosesser.
“For oss er investeringen i et Lean PLM-system nøkkelen til å kunne levere store volumer, og gjør brukerne i snitt 20 % mer produktive."
Per Benkowski, CTO, Scandinova Systems AB, Sverige
Optimer forretningsytelsen ved å utnytte produktinformasjonen maksimalt og få smarte produkter gjennom hele livssyklusen.
Enterprise PLM er en virksomhetsplattform som gjør det mulig å integrere produktinformasjon effektivt i de viktigste forretningsprosessene. Du unngår uklarheter som skyldes feilaktig produktinformasjon og som kan medføre unødige kostnader og forsinkelser. Løsningen dekker hele produktets livssyklus og danner grunnlag for vedlikehold av produktene gjennom hele deres levetid.
Enterprise PLM fra Symetri fokuserer på effektive forretningsprosesser innen produksjon, leveringskjede, salg, ettermarked og service. Enterprise PLM-løsningen sørger for at alle aktuelle interessegrupper har tilgang til oppdatert produktinformasjon gjennom hele produktets livssyklus. En bransjetilpasset løsning knytter forretningsprosesser og systemer sammen for å sikre best mulig resultat med hensyn til ledetider, kostnader og kvalitet.
"Hos oss er Sovelia godt integrert i samtlige funksjoner i bedriften, og sikrer at produktinformasjonen holder god kvalitet og er tilgjengelig i alt fra produktutvikling til produksjon og videre ut i leveringskjeden og ettermarkedet."
Jari Heikkinen, Director, R&D and Quality, Oy SIsu Auto AB
Les mer om hvordan du kan utvikle arbeidsrutinene dine, eller kontakt oss for å få mer informasjon.
La ideene dine forme fremtiden!