Forbered deg på Autodesks nye kjøpsprosess
Ekspertene våre er her for å hjelpe og veilede deg gjennom Autodesks nye kjøpsprosess. Bli med på et av webinarene våre for å finne ut alt du trenger å vite om den nye prosessen og hvordan du kan forberede deg på endringen.
Autodesk har kunngjort at de fra og med 16. september 2024 vil gå over til en ny innkjøpsprosess for å effektivisere hvordan dere kjøper Autodesk-lisensene dine. Selv om disse endringene vil forenkle innkjøpene deres, trenger bedriften din å gjøre visse forberedelser.
For å hjelpe deg i denne prosessen, vil Symetri arrangere webinar i august for å gi deg de beste forutsetningene for å komme i gang. Vi oppfordrer deg også til å besøke vår nettside hvor vi har samlet informasjonsmateriale om den nye kjøpsprosessen.
Bli med på webinaret vårt for å:
-
Holde deg oppdatert om den nye kjøpsprosessen og hva dere som bedrift trenger å gjøre for å være forberedt på den kommende endringen.
-
Stille dine spørsmål: Våre presentatører vil svare på alle spørsmål du måtte ha.
Vær oppmerksom på at webinaret er på engelsk.
Dato/Tid:
Dato: 21. august 2024
Tid: 1:00 PM (GMT)
Lær mer om:
-
- Hvorfor denne prosessen finner sted
- Hva du kan forvente av den nye prosessen
- Hvordan du kan forberede deg på denne endringen