Kontakt

Har du spørsmål? Fyll ut skjemaet nedenfor så kontakter vi deg så snart vi kan!

Ny bruker av Symetris kundestøtte?

Hver eneste investering et selskap gjør, er viktig. Derfor er det også viktig at vi som leverandør tilbyr kundestøtte og er tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Oppdag fordelene med de forskjellige supportavtalene våre. Velg det alternativet som passer deg og bedriften din best.

 

Vi tilbyr:

Support Support

  • Tre servicenivåer: Gull, Sølv, og Bronse med garanterte responstider

  • Teknisk ekspertise på lokale språk (dansk, finsk, norsk, svensk og engelsk)

  • Andre typer support på forespørsel For eksempel support på stedet. 

  • Ved kjøp av Naviate er gratis support inkludert (gjelder også produkter der Naviate er add-in)

 

Les mer om supportavtalene våre.

 

 

Ønsker du mer informasjon, kan du kontakte:

Per Ole Otterness,
Per Ole Otterness E-postper.ole.otterness@symetri.com Telefon+47 41 55 64 54
Morten Øverby,
Morten Øverby E-postMorten.overby@symetri.com Telefon+47 48 22 88 33